konkurs #bloggersphotomeeting

Pozostając w klimacie naszego starachowickiego spotkania  #bloggersphotomeeting dziś na blogach uczestniczek startują konkursy. Zaglądajcie ...

Pozostając w klimacie naszego starachowickiego spotkania #bloggersphotomeeting dziś na blogach uczestniczek startują konkursy. Zaglądajcie w poszukiwaniu szczęścia i naprawdę fajnych rzeczy, sponsorzy ufundowali wiele świetnych nagród.

Ci, którzy brali udział w naszych instagramowych konkursach wiedzą co fajnego można upolować :)

Dziś startuje blogowy. A ja mam dla Was dwie nagrody:
Pierwsza to megafantastyczna torba od Livebeautifully  
lato w torbie? czemu nie? doskonała na zakupy i nie tylko.... dla miłośników koloru i stylu boho, lniana, prosta, kolorowa z uszami z syntetycznej skóry :)

Druga, ode mnie - zestaw worków na pranie (znów ha ha ha, ale to zupełnie nowa linia). Wykonane są z usztywnionej tkaniny technicznej w szaro-gołębim kolorze. Worki są dwuwarstwowe, z wyhaftowanym napisem color i white, doskonałe do stylu scandi :)

ZASADY KONKURSU:

- zostaw komentarz pod postem (anonimowi uczestnicy pozostawiają swoje maile)
- zalinkuj  zdjęcie wybranego produktu (można oba) na swoim blogu
- posiadacze kont fb
  *lajkują profil Livebeatifully
  *lajkują profil dom artystyczny
  *udostępniają na swoich profilach informacje o konkursie

EDIT
posiadacze kont instagramowych dołączają do obserwujących @livebeatifully @domartystyczny
i udostępniają konkurs na swoich profilach













Zajrzyjcie też do dziewczyn na pozostałe blogi :) konkurs trwa równolegle i możecie wygrać sporo fajnych rzeczy :)


CZEKAMY NA WAS DO KOŃCA TYGODNIA, CZYLI DO 13 WRZEŚNIA!!!!!

POWODZENIA !!!!!!



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Świetnie, że jesteś na moim blogu, obejrzyj także moje projekty na
DOMARTYSTYCZNY.PL 
jęśli masz ciekawe wnętrze, albo się urządzasz i szukasz dobrych tekstyliów,
zajrzyj koniecznie.



You Might Also Like

115 comments

  1. Te worki na pranie uratują moje mieszkanie! :-).
    Bardzo chętnie biorę udział.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Joanna Popielecka
    mysiathebest@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te worki...marzenie ☺Idealne do mojej lazienki..

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie fajne konkursy z rana. Bardzo chętnie biorę udział :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super konkurs! Torba jest absolutnie w moim stylu :)) Z radością staję w kolejce ;)) i biorę baner- zdjęcie na mój blog. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też biorę udział :) Super nagrody :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, worki jak zawsze super, ale tym razem to torba skradła moje serce. Może dlatego, że ostatnio dryfuję lekko w stronę boho. A ta torba jest taka trochę letnia, a trochę jesienna, czyli idealna! Na dodatek piękny jest ten odcień ciemnego, nieco przybrudzonego różu. No nie ma innej opcji jak tylko dołączyć do zabawy i liczyć na trochę szczęścia :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne torby:)
    Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) piękne są :) i worki i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chetnie przyjme torbe jak i worki :-) takze lajkuje dwie nagrody :-) meil: ola_ch@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wygram nagrody, piękna torba, worki na pranie też są świetne!
    zdziwienie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział w konkursie, proszę torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wezmę udział w konkursie ;) szare worki są przecudne - aż sobie wzdycham :))) pasowałyby idealnie do mojej łazienki. Może akurat mi się poszczęści ;)
    Pozdrawiam!
    Karola
    karolexmix@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Worki w mojej łazience będą bardzo przydatne, a jeszcze mają urok niezwykły. Biorę udział w zabawie. Alina, mój adres:alincia8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. obie nagrody rewelacyjne więc oczywiście zgłaszam się do zabawy :)
    warunki spełnione :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wezmę udział w konkursie ;)
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Worki i torba super!!! Idealne do mojej łazienki którą właśnie urządzam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nagrody! Chętnie wezmę udział w konkursie!
    pozdrawiam
    Ewa
    ewanowak22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak te worki są idealne do mojej nowej łazienki (jestem na etapie inspiracja - zamawianie:-)).
    Oba profile zalajkowane :-) a informacja o konkursie udostępniona!
    Pozdrawiam i na wszelki wypadek adres e-mail zostawiam:
    gasiorowska.izabela@gmail.com !
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,
    Świetne nagrody, aż trudno wybrać. Zgłaszam się po jedną z nich ☺
    Pozdrawiam, Marta
    martusia1972@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią przygarnę torbę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A, że nie mogłam się zdecydować to startuję też po worki na pranie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. torba i worki są cudne , więc chętnie ustawiam się i ja w kolejce chętnych do ich przygarnięcia.pozdrowienia serdeczne Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaaaa! cuuuudowna torba! jestem w niej zakochana już jakiś czas, ale ciągle ważniejsze były inne wydatki... może uda się ja wygrać! :) pozdrawiam serdecznie, Bożena

    bozena_p@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Super nagrody! Aż trudno sie zdecydować co fajniejsze. Chyba jednak worki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja zakochałam się w torbie! Ustawiam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super worki! zgłaszam się:)
    katarzyna.zorena@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje pranie potrzebuje worków,żeby się już dłużej nie mieszało w niezbyt urodziwym koszu :) ankostomat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super torba i worki:)
    Bardzo chętnie biorę udział, może mi się poszczęści:)
    Pozdrawiam Beata
    bea2@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Staję w kolejce po worki:) Są rewelacyjne:) Chociaż torba też superowa:) Pozdrawiam Ala
    www.alicelovesbrocante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie bym je przygarnęła:) Staję w kolejce:) love_n@interia.pl Natalia

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne nagrody,dlatego czym prędzej ustawiam się w kolejce ;) nie mogę się zdecydować,co bardziej mi się podoba ;)))
    pozdrawiam ciepło,Aśko

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszym nagrody! Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  33. Worki są boskkie! Może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Worki i torba rewelacja dlatego biorę udział w konkursie
    joanna-lacka@o2.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział:) gosiaczek4101@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział:) gosiaczek4101@amorki.pl

    Piękne nagrody
    Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  37. torby na pranie, moje marzenie... moze mi sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooo, ja również chętnie wezmę udział w konkursie: raspberryfield@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie - Paulina

    OdpowiedzUsuń
  39. W jak worki. Zdecydowanie! jznaleziona@gmail.com
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna torba! Banerek już na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Worki to jest to! Torba tez przepiękna.pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. z przyjemnością biorę udział w konkursie.. a może się uda :) :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super konkurs mega worki na ubrania przydały by się do nowego mieszkanka :D didi1694@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Biorę udział! :D
    karolina.malek95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. jedenaście szans, coś musi się udać! :)
    http://madebyruda.blogspot.com/2015/09/konkursowo-na-domowo.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Torba jest prześliczna, biorę udział z dziką radością. Lecę lajkować i zamieszczać:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wydaje mi się, że by mi życie uporządkowały takie worki! Piękne i praktyczne, idealnie:)
    Zgłaszam swój udział i pozdawiam,
    makowadolina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. worki są mega, biorę udział
    paulina.knap88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Super nagrody! Worki na pranie boski. Biorę udział!
    n.zakharko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością biorę udział w konkursie :) karolina.m1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Moje Mzimu chcieć wory! Wory być de best :D! Uwielbiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam, przepiękne rzeczy. Biorę udział w zabawie ;)
    Pozdrawiam
    Magda
    desire_28@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. z największą przyjemnością biorę udział w konkursie:)
    kietlinskakatarzyna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się i ja
    kb.borucinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystko ładnie i na co sie zdecydowac!!! Biore udział. beata3094@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystko bardzo ładne az trudno się zdecydowac co wybrac. Biore udział. beata3094@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Z wielką przyjemnością biorę udział w konkursie 😃
    Pozdrawiam, Edyta
    e.prokopiuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Przygarnęłabym i torbę i worki :D <3 Biorę udział zdecydowanie!
    braggaxyz@gmail.com
    Lubię oba profile na fb i udostępniłam info o rozdaniu jako: Ada B.
    na insta obserwuję jako: braggaxyz

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniała zabawa:) torba jest świetna ale i kosze bardzo by mi pasowały do lazienki:)
    A więc dwa banerki dodaję u siebie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Profile polubiłam jako: Moje Pasje

    OdpowiedzUsuń
  60. Ta torba jest przecudowna! Biorę udział oczywiście! :)

    lanthe@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  61. Cuda,cuda zglaszam się,Iwona.mifol1@wp. pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam motyw kwiatów! Taka torba to dla mnie marzenie...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z przyjemnością zgłaszam się do konkursu :) Piękne rzeczy!
    miaulove@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. biorę udział
    na fb Bernadetta Bomba
    https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1707132032841002

    OdpowiedzUsuń
  65. Super nagrody :) Z przyjemnością biorę udział w konkursie
    Lubię oba frofile na fb i udostępniłam info o rozdaniu jako: Renata G.

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie przygarnę te worki, może zagości porządek u synów:-)
    Pozdrawiam Magda
    mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj może mąż wreszcie nauczyłby się sortować pranie... Pozdrawiam serdecznie i bawię się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ucieszyłabym się z worków na pranie! Są rewelacyjne !!!
    Zgłaszam swój udział ;)!

    emilucha_stop@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna torba, spróbuje szczęścia. Banerek na blogu www.wydekoruj.blogspot.com zakładka konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Super torbę można u Ciebie wygrać :).

    Pomysł z workami na pranie, świetny :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zdjęcia są fantastyczne! Jak niesamowicie musiało być na tej imprezie! :-)

    Raz już wybrałam cudowne worki, więc nie biorę udziału, tylko polecam! Dziewczyny - świetne są te rzeczy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Z przyjemnością biorę udział w konkursie.
    olszewska.ewa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne zdjęcia. Worki na pranie to fantastyczny pomysł na ogarnięcie łazienkowego chaosu. Ja również z przyjemnością dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. biore udzial w zabawie
    anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  75. Torba wpadła mi w oko! Biorę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Worki są świetne! z przyjemnością wezmę udział w konkursie :)
    malgorzatka13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Biorę udział bo mi się tu wszystko podoba :)
    Wszystko lubię na FB jako Ma i Bla :)
    Baner wisi u mnie ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  78. Worki, worki są ge-nial-ne!
    Pozdrawiam serdecznie, odhaczam wszystko na FB :)
    Justyna

    rudolfina(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. sliczne nagordy, polakomie sie!:) dziekuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. ależ oczywiście że ich przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Super torba . Też się zapisuję. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  83. super torba;) biorę udział;)
    lolkawawa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Oooo ja tez się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Worki na pranie to ratunek dla mojego prania. Niestety mój mąż ma problemy z kolorami i segregacją. A ja często stan przed zwałowy gdy je wyciągam z pralki. Myślę że dzięki nim będziemy żyć długo i szczęśliwie😉. Torbę też przygarnę podarowałabym ją mojej mamie, która jest nadal flower power i za to ją ubóstwiam.

    pscibor@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Biorę udział :)
    Na Facebooku jestem jako Elżbieta Świtulska
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1157760984252506?pnref=story
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. piękne nagrody, przyłączam się do zabawy
    dagmara1231@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Worki piękne, idealne do mojej łazienki, dlatego chętnie wezmę udział.
    Pozdrawiam, Kasia
    kasia.polska2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Poproszę! Idealne worki do mojego nowego mieszkania!
    ania.oo.anka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękne worki! Fajnie by wyglądały w mojej nowej łazience :) biorę udział :) kla-kmi@wp. pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Może będę miała szczęście... Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  92. Proszę mnie też dopisać. Sama nie wiem co mnie bardziej urzekło torba czy worki ( pierwszy raz je widzę, bo daaaawno do Ciebie nie zaglądałam)
    Anna.Jakubowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. I ja mam chęć przygarnąć na te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczne Candy! Ostatnio przegapiłam Twoje cudne worki, więc teraz ustawię się do nich w kolejce:-)
    Pozdrawiam ciepło
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  95. Worki, jak marzenie! Poproszę :) kat-sar@wp.pl,
    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  96. Rewelacyjne torby i śliczna torba!! Biorę udział.
    Izabelastachowiak40@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się :)
    kazik350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Worki zdecydowanie wygrywają :)
    agnieszka.folta@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. biorę udział :)
    lubię na FB jako Joanna Szwant, udostępniłam: https://www.facebook.com/joanna.szwant/posts/10153300706701032?pnref=story
    gatta2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Dopisuję się i ja do zabawy, z chęcią bym przytuliła worki na bieliznę, a i torbą na zakupy nie wzgardzę :-) Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  101. Oż TAAAKIE Cukierasy ?!
    O nie, przepuścić
    nie ma szansy!
    Spróbować szczęścia wszak
    mogę tak
    a i tu , i tu(TORBy, i TorbaCzad)

    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  102. Cudne worki :D zdecydowanie wygrały ;) biorę udział i pozdrawiam...Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Juz widze moich Chlopakow/Blizniakow z rozesmiana buzia...siedzacych, stojacych:):) w workach! Iwona166@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Czas na zmiany i starą z urwanym uchem zastąpić takim cudem :)
    Pozdrawiam Kasia
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. WOOW :) Torba borba ósme smaki, wow - świetny mix kolorów i to takich moich kolorów, no idealna na lato, zdobi niczym sukienka. Superoowa !! Dziewczyny świetne są te Wasze spotkania, super ze dzięki Wam poznajemy nowe marki, aż normalnie jestem pod wrażeniem i zaraz oszaleje, wiem, ze jestem na samym końcu ale może jednak? Do kogo z tej jedenastki bym nie zaglądneła to tam do wygrania to czego akurat potrzebuje, bo szukam i poduszek i wazonu i miejsce na kaktusy by mi sie przydało i koc na jesienne wieczory, i worki na pranie przecież ta bielizna tak się u mnie wala tu i tam ... jestem oszołomiona i czekam z niecierpliwością na wyniki. Przecież ostatni będą pierwszymi :))) bAnerek na colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Śliczności, oczywiście biorę udział :) ninkam29@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetne, kolorowe nagrody które wywołają uśmiech na niejednej buzi :)
    Pozdrawiam serdecznie
    everay01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. biorę udział :) one.abernathy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale slicznosci rozdajesz,nie sposob nie stanac w kolejce.Wiec jak mozna to i ja sie zapisuje.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Super nagrody! Biorę udział w konkursie :) dastikasp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. torba bombowa!worki przecudne!kto by nie chciał... pakt@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Ale cuda!!!
    Z wielką chęcią wezmę udział w konkursie:-)
    Serdecznie pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń